maanantai 27. elokuuta 2012

Kysyttävää!

Moottorisaha ujeltaa kahdeksalta aamulla... Kiitos siitä naapurille.  Täällä kun yrität nukkua ikkuna auki.. Toisaalta ok, koska kuitenkin olisin viimeistään yhdeksältä nostanut itseni ylös.. nyt ehtii vähän muutakin, kun napata kahvikupin naamaan ja juosta autolle.

Mutta! Koska olen tällä hetkellä aika touhukkaalla tuulella niin haluaisin kuulla teitä lukijoitani yhdessä asiassa.

Teitä näyttää tällä hetkellä olevan 27 (mikä on kyllä mulle melkonen määrä, en ajatellut, että porukkaa kiinnostais blogiani lueskella kovin kauaa) plus ihmisiä, jotka nyt ei näyttäydy. Olen toisin sanoen positiivisesti yllättynyt, mutta haluaisin myös yllättää positiivisesti Teidät. Ainakin jossain välissä.

Eli! Millaisia blogitekstejä kiinnostaa lukea eniten? Blogaajana tottakai minua kiinnostaa tämä seikka. Tykkäättekö seurailla cossien valmistumista, vihaisista peli- ja tv-sarjojen arvostelusta vai jostain muusta? Teillä on vapaa sana nyt, kertokaa mistä tahdotte kuulla lisää, sillä mulla on viime aikoina riittänyt paljon kirjoittamisen intoa! C:


6 kommenttia:

  1. Ite tykkään lukee kaikkee mitä saat kirjoteltuu :) Omaki blogi sen verran sekava ja sinne tulee kirjoteltuu vähä mitä sattuu ni on mukavaa et muillaki o samanlaisii blogei ettei oo pelkästää yhtee asiaa kiinnittäytyny :)

    VastaaPoista
  2. No, mä luen aikalailla kaikkea, mitä julkaset x) Tosin voisit tietysti kirjoittaa aiheesta "näin saa paljon lukijoita blogille", jos vaikka auttaisi omien blogien kanssa ;D Ei vaan, mun aihevalinnat on semmosia, jotka varmaan pitkälti vaikuttaa lukijoiden määrään.

    Mut niin mukavaahan se vaan on et kirjottaa monista eri aiheista. Eipä pääse lukijat kyllästymään höpinöihin.

    Enpäs nyt sitten osannut vastata mitään fiksua tähän...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Joo, välillä tuntuu hyppivän niin aiheesta toiseen nämä mun jutut.. XD mutta hyvä, jossei se kyllästytä. Joillakin vaan justiin sattuu olemaan niin yhteen asiaan liittyviä blogeja, tosin ne on erillisiä blogejaan sitten, kuten sulla tuo FF-päiväkirjat. C: oon itekki pari kertaa miettiny, että jos tekis just jonku toisen blogin, mikä käsittelis jotain ihan muuta sit. Vaikka cosplayta yksinään, tai jotain. ^^' Niissä vaan ei sit tulis tekstiä niin usein.

      Poista
  3. Kuvat on parasta antia! :-D Eipä aiheilla niin väliä~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okkei! Kiva kuulla, niissä ei siis tarvitse säästellä C:

      Poista